it's thoughts like this that catch my troubled mind


Idag har jag minsann varit duktig *klappar mig själv på huvudet*

Jag tog mig först till skolan, trots att jag egentligen inte behövde (mycket viktigt att påpeka) och väl där fanns det inget jag kunde göra så jag åkte hem igen. Istället för att åka hem så släpade jag mig till körskolan och köttade teori i två timmar. Inte varit där på två år.... heh.... *klappar inte mig själv på huvudet utan stirrar istället ilsket och besviket varje gång jag går förbi mig själv i spegeln*

Nåväl.
Efter det mötte jag upp syr min och åkte ut till IKEA där jag enbart spenderade 21 kr (doftljus och muffinsformar) exklusive fika. Sen vandrade vi vidare till Bergvik och in på Maxi. Där köpte jag blondering och en ny foundation. Aldrig provat den sorten, så vi får la se hur det blir med det.

Nu sitter jag här med blondering i topparna och väntar på mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar