Världsmästare i discodans

Läste den här bloggen och såg detta:
"För länge sedan gjorde jag ett inlägg med ett smart tips: "Känner man sig osäker på sina inre kvaliteter är ett tips att googla sig själv. Inom citationstecken skriver man "Karin är" och www kommer berätta för dig vem du egentligen är. Lika trovärdigt som en spådam fast mycket billigare!""
Så det gjorde jag. Hittade bland annat:
  • Sofie är smartare än alla TV-serierna.
  • Sofie är världsmästare i discodans.
  • Sofie är superduper-singel igen. 
  • Sofie är finast.
  • Sofie är en impulsiv tjej.
  • Sofie är Säffles Dancing Queen.
  • Sofie är Sverige-etta igen!
Slutsats: Man kan ju inte annat än vara stolt över sig själv.
Dock får man ta sanningen med en nypa salt eftersom jag och Axel har varit ihop i 28 månader idag, så, så vitt jag vet är jag inte superduper-singel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar