Sleeping Sickness

Sitter här med alldeles för lite tid, och alldeles för mycket skolarbeten. Hade planerat så bra, men så blev jag alldeles galet förkyld, troligtvis någon influensa. Hela veckan har jag varit låg och inte orkat göra nåt, sovit i stort sett hela dagarna.

Så nu sitter jag här med mitt stora arbete i naturkunskap som jag planerat skulle vara klart i början av veckan. Som sedan planerades om till att vara klart i torsdags. Fredags. ABSOLUT LÖRDAG. Men ja, här sitter jag. 
 
Nu ska jag göra ett ryck!!! Goder natt på er alla läsare!



1 kommentar:

  1. re: Ja verkligen! Jag har använt produkterna sen jag gick i åttan tror jag :D

    Nej det har jag tyvärr inte, hur mycket jag än önskar att jag hade gjort det :$

    http://viviennemok.blogspot.com/ <-- länk till fotografen. Hon är så duktig!

    SvaraRadera