Träning


Idag körde vi ett dressyrpass och trots en hel del kickar i början så gick det så jääävla fint på slutet. Igår var jag väldigt missnöjd med passet, mest från min sida, men idag så gjorde hon allt så fint sen så jag kunde bara vara glad! 
Körde stångbett+bred nosgrimma och det verkade hon gilla. 

Imorgon ska jag med Exit och Ronja med Wyppis åka och träna för tränare. Blir första gången för mig på hur länge som helst. Ska bli skitkul, men är ändå lite smått nervös (jag som aldrig blir det...) för att det ska gå dåligt. Men samtidigt så ska det väl göra det på något sätt, eftersom annars får jag inte nåt att träna på, eller hur? Sen just att rida Ronjas häst när hon kollar på känns också lite "jobbigt" och att det är en tränare jag aldrig sett förut, meeeen det är bara så det är. Bra träning så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar