Hej Bloggen!

Hej Bloggen!
Jag har haft väldigt mycket som hänt dom senaste dagarna, därför har jag tyvärr inte ägnat så mycket tid åt dig. Det ber jag om ursäkt för.

Idag har jag fattat ett viktigt beslut om min framtid, och det känns så himla bra nu. Det krävdes lite tårar och snor, men nu känns det mycket bättre.

Imorgon ska jag på Oskar Linnros, och det ska bli jätteroligt. Ska även på IKEA med mamsen innan det, och det ska också det bli jätteroligt.
Vi hade inställd bildlektion idag, det var inte jätteroligt. Ganska jättetråkigt faktiskt.

Jag fyller år om 1,5 vecka, närmare bestämt den 7e februari. Någon gång efter det ska det inhandlas en Canon 7d.

Om lite mer exakt en vecka är Axel här. Det är det bästa som händer just nu. 

Vänliga hälsningar,
Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar